بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ راهبردهای تنظیم هیجان و پرسشنامه تحمل پریشانی در دانش‌آموزان متوسطه
بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ راهبردهای تنظیم هیجان و پرسشنامه تحمل پریشانی در دانش‌آموزان متوسطه

فاطمه کیانفر؛ فهیمه باهنر؛ محیا صنیعی منش

دوره 6، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 33-53

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه‌ راهبردهای تنظیم هیجان و پرسشنامه‌ تحمل پریشانی در دانش‌آموزان بود. روش پژوهش توصیفی بود و جامعه آماری پژوهش حاضر را همه دانش‌آموزان دوره متوسطه ...  بیشتر